Коли створюється компанія, зазвичай організатори думають лише про її назву. З одного боку це правильно. Але існує приказка, яка говорить: «Зображення варте тисячі слів». У даній ситуації все точно так само. Багато людей погано сприймають назви і у величезному потоку фірм-одноденок з кричущими назвами вони плутаються. Для вирішення цієї проблеми необхідно щось більше, таке що привертає увагу і викликає повагу. Компанія, яка дорожить своєю репутацією і прагне домогтися успіху, повинна мати у своєму арсеналі не тільки назву, а й логотип.
Обличчя компанії – це її фірмовий стиль. Від назви, логотипу та бренду залежить все – сьогодення і майбутнє – успішний бізнес, популярність, кількість клієнтів та їх довіра. Фірмовий стиль включає в себе розробку образу компанії – її бренду, логотипу, фірмових кольорів і шрифтів, а також подальше виробництво рекламної та сувенірної продукції, наприклад: буклети, брошури, листівки, флаєри тощо.
Для чого ж необхідні всі ці умовності?
Все дуже просто. Істина полягає у відомій всім приказці «зустрічають по одежі». Саме тому, щоб залучити потенційного клієнта і вже на першому етапі зарекомендувати себе з кращого боку, потрібно мати відмітні візуальні характеристики. Адже логотип назавжди залишиться особливим знаком, який буде приносити славу компанії.
Вдалий логотип – це та база, за допомогою якої можливе активне просування компанії не тільки в Інтернеті, але і в пресі, по телебаченню, на різних носіях зовнішньої реклами (листівки, буклети, банери, сувенірна та рекламна продукція).
Розробка логотипу – справа складна, і ставитися до неї варто з усією відповідальністю. Довірте справу професіоналам, і вони створять те, що у них виходить найкраще – логотип, який допоможе зробити вашу компанію яскравішою. Витрачені гроші обов’язково окупляться – адже тепер цільова аудиторія буде дізнаватися вас, і дізнаватися з хорошого боку.
Сьогодні людина отримує стільки інформації, скільки раніше отримувало все людство. Маса слів, картинок, товарів, назв постійно мелькає перед її очима, але запам’ятовується і сприймається лише тільки мала частина. Не потрібно бути психологом-професіоналом, щоб зрозуміти – найбільш незабутнім є те, що було яскравіше і оригінальніше на тлі решти, нескладним, але в той же час несло всю необхідну інформацію в парі-трійці символів.
При створенні логотипу студія «ДіСайт» орієнтується на наступні правила:
-
Простота. Логотип не повинен бути занадто складним і важким для запам’ятовування. Клієнт повинен знати фірму в обличчя, і чим простіше логотип, тим швидше він його запам’ятає.
-
Оригінальність. Незвичайний логотип потрібен для кращого запам’ятовування. Чим яскравіше логотип, тим більше ймовірність, що його помітять. Всі кольори та фарби логотипу повинні поєднуватися один з одною і підібрані так, щоб він виглядав добре як на великому банері, так і на брелоку або листівці.
-
Привабливість. Якщо людині буде неприємно бачити логотип, він перенесе свої негативні враження і на саму фірму, думаючи про неї як про погану структуру. І в результаті – втрата клієнтів.
-
Наочність. Логотип повинен показувати, чим займається компанія, позиціонувати її стратегію та функцію на ринку. Не варто використовувати логотип, який не пов’язаний з компанією, навіть якщо він дуже гарний. Споживач повинен асоціювати для себе функцію та зовнішній вигляд, і в цьому випадку він запам’ятає Ваш логотип надовго.
Для досягнення максимальних результатів у такій неоднозначній сфері, як створення фірмового стилю компанії, краще всього довірити всю роботу одній студії дизайну. Саме в цьому випадку зображення, які придумають дизайнери, будуть єдиними, розробленими для всіх елементів (від сайту компанії до його логотипу), і вони не будуть відрізнятися один від одного, як плоди з різних дерев. Розробка логотипу і фірмового стилю – творча робота, в якій чітко повинні розумітися всі нюанси. Цього не завжди можна досягти, якщо в розробці братимуть участь то одні, то інші люди.
Пропонуючи свої послуги, студія «ДіСайт» відповідає за якість майбутнього фірмового стилю і виконає роботи, які обов’язково сподобаються Замовнику.
За роки успішної, плідної роботи ми придбали багатий досвід, який дозволяє краще зрозуміти Замовника, співвіднести його побажання з реальністю, в якихось моментах допомогти з визначенням потрібного, а в деяких навпаки – прибрати зайве.
Вартість послуг залежить від обраного вами варіанту робіт. Вона може змінюватись залежно від величезного числа самих різних факторів, наприклад:
- Швидкість і терміни виконання
- Кількість створених варіантів
- Розмір файлів
- Оригінальність стилю
Замовити створення логотипу та фірмового стилю можна прямо зараз – і зовсім скоро ви отримаєте готовий результат, який по-справжньому приверне увагу потенційних клієнтів.